چگونه كندانسور يخچال را تميز كنيم

لوازم خانگي به ويژه يخچال نياز به تعمير و نگهداري توسط افراد ويژه و خاص دارد

  • قيمت هاي نجومي يخچال و فريزر
  • نحوه تعويض كردن لاستيك دور درب يخچال
  • از برق كشيدن يخچال به مدت طولاني
  • چگونه كندانسور يخچال را تميز كنيم
  • يخچال‌هاي مجهز به فناوري كمپرسور مبدل خطي

چگونه كندانسور يخچال را تميز كنيم

۶ بازديد


براي آنكه بدانيم چه گونه كندانسور فريزر را پاك كنيم  نمايندگي يخچال پارس در مشهد  در آغاز ما يحتاج ميباشد بدانيم كندانسور چه مي باشد و در كجا درنظرگرفته شده ميباشد و اينكه به چه شكل فعاليت مي نمايد ؟ كندانسور به عبارتي خنك كننده ميباشد كه وظيفه خنك سازي باطن فريزر را برعهده دارااست شايد شنيده ايد كه ميگويند مي بايست براي سعي بهتر سردخانه كندانسور را پاك نماييد و يا اين كه از آلوده نبود سردخانه مطمئن گرديد به همين مراد سفارش مي شود خدمت هاي عصر اي يخچال فريزر را فراموش نكنيد و براي سعي بهتر فريزر را خدمت فرمائيد همانگونه كه مي‌دانيد براي جاري ساختن خدمت مي بايست غربال ها و قسمت هايي از فريزر پاك گردد.

كندانسور فريزر چه ميباشد و چه طور عمل مي نمايد ؟ همانطور كه مي‌دانيد سرد سازي درون يخچال فريزر بر عهده كندانسور است بدين مراد هواي اتاق را به لوله ها برده و گرماي گاز را به خارج منتقل مي نمايد و در طول اجراي اين فرآيند گردو غبار گوشه و كنار بر روي لوله اي كندانسور ميماند و در شكل بي توجهي شما ممكن ميباشد عمليات خنك سازي مبتلا مشكل گردد. درين وضعيت به موتور فشار متعددي وارد ميگردد بدين ترتيب ما يحتاج هر دو سال يكبار براي نظافت كردن كندانسور مبادرت كنيد تا از جراحت ديدن موتور يخچال فريزر خودداري نمائيد.
در فريزر هاي كهن از كنداسورهايي مشكي رنگ استعمال ميشد كه به طور ايستاده و توري صورت پشت سردخانه درنظرگرفته شده بود بدين نوع از كندانسورها هوايي يا اين كه بيروني گفته ميشد البته با سپري شد مجال از كندانسورهاي استوانه اي و يا اين كه مكعبي به همپا يك حرفه در سردخانه هاي مدرن به كارگيري مي گردد اين رشته خنك كننده كنار كندانسور درنظرگرفته شده ميباشد تا گرما را به فضاي خارج منتقل نمائيد.
اكنون مي‌خواهيم به طور گام به گام و مرحله اي يادگرفتن نظافت كردن كندانسور سردخانه را برايتان به اشتراك بگذاريم. همانگونه كه ميدانيد كندانسورها گونه هاي مختلفي دارا هستند كه نظافت كردن هركدام از آنان مي بايست به صورت متفاوتي صورت بپذيرد براين اساس موردنياز ميباشد نخست شمارا با اشكال كندانسور آشنا سازيم . در صورتي‌كه فريزر شما كهن ميباشد و از كندانسور به رنگ مشكي ايستاده در پشت آن مصرف شده ميباشد پيشنهاد ميكنيم هر شش ماه يكبار با استعمال از دستمال مبادرت به نظافت كردن آن نمائيد.

چه گونه كندانسور يخچال فريزر را پاك كنيم ؟ولي براي نظافت كردن هر نوع كندانسوري بايستي نخست فريزر را از برق بكشيد بعد از آن پنلي كه تحت عنوان حافظ مقابل كندانسور و موتور يخچال فريزر قرار گرفته ميباشد را گشوده فرمائيد كه معمولا در كليه سردخانه ها گشودن اين پنل بسيار بي آلايش ميباشد و به راحتي مي‌توانيد كويل ها و پره هاي سرد كننده را مشاهده نمائيد. اكنون ميتوانيد با به كار گيري از جاروبرقي مجموع گردو غبار ها را پاك نمائيد صرفا در هنگام نظافت كردن كندانسور بايستي توجه داشته باشيد تا پره ها مبتلا جراحت نشوند. تا جايي كه ممكن ميباشد پره ها را منزه نمائيد آن‌گاه با به كارگيري از يكدست مرطوب گرد و خاك روس پره ها را منزه فرمائيد دقت داشته باشيد پارچه نبايد تر باشد.
بيشتر بدانيد : آزمايش سلامت بودن موتور فريزر
هم اكنون مي‌توانيد پنل پشت فريزر را سرجايش قرار دهيد و سردخانه را مجددا به برق وصل نمائيد تا استارت به فعاليت نمايد. ما يحتاج ميباشد بگوييم در شرايطي‌كه نمي توانيد كندانسور سردخانه و يخچال فريزر سايد خويش را منزه فرماييد مي تونيد براي اينكار از كاردون و گروه كارشناس آن امداد بخواهيد براي اينكار در تارنما و يا اين كه نرم افزار كاردون تصويب توصيه فرماييد و در انتظار اعزام همياران ما باشيد. پاك كردن كندانسور سردخانه را دور از شوخي بگيريد چون كوشش اشتباه اين قطعه ميتوانيد به موتور و يا اين كه كمپرسور فريزر فشار متعددي وارد كند همين طور قادر است باعث به سوختن آن گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.