چند ساعت بعد از جابجايي يخچال را به برق بزنيم

لوازم خانگي به ويژه يخچال نياز به تعمير و نگهداري توسط افراد ويژه و خاص دارد

  • قيمت هاي نجومي يخچال و فريزر
  • نحوه تعويض كردن لاستيك دور درب يخچال
  • از برق كشيدن يخچال به مدت طولاني
  • چگونه كندانسور يخچال را تميز كنيم
  • يخچال‌هاي مجهز به فناوري كمپرسور مبدل خطي

چند ساعت بعد از جابجايي يخچال را به برق بزنيم

۱۳ بازديد

يكي از موضوعاتي كه بسيار سوال برانگيز است نمايندگي يخچال پارس در مشهد  به خصوص در زمان اسباب كشي اين است كه چند ساعت بعد از جابجايي يخچال را به برق بزنيم شايد شما هم مي خواهيد بدانيد چند ساعت بعد از جابجايي يخچال مي توان آن را به برق زد. همان طور كه مي دانيد درون موتور يخچال مايعاتي وجود دارد كه بعد از جابه جايي يخچال و اسباب كشي توصيه مي شود بلافاصله يخچال را به برق نزنيد. نكاتي كه درباره نگهداري از يخچال و فريزر بايد در نظر بگيريد مي تواند به طول عمر دستگاه شما بيافزايد بنابراين بهتر است اين موارد را جدي بگيريد و در اين باره بيشتر بدانيد.
علت يخ زدن لوله كمپرسور يخچالچند ساعت بعد از جابجايي يخچال را به برق بزنيمهمان طور كه قبلا هم اشاره كرديم به دليل وجود مايعاتي درون موتور يخچال توصيه مي شود به هنگام جابه جايي يخچال و فريزر از قرار دادن يخچال به صورت افقي خودداري نماييد اما اگر بنا به هر دليل مجبور به قرار دادن يخچال به صورت افقي شديد بايد دقت داشته باشيد كه يك روز كامل نمي توانيد يخچال را روشن كنيد و نبايد از آن استفاده نماييد. اما اگر فقط در حين اسباب كشي مجبور به خم كردن يخچال به ميزان كمتر شده ايد مي توانيد بعد از 2 الي 3 ساعت استراحت دادن به يخچال آن را روشن نماييد. اما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه يك ساعت قبل از جابجايي يخچال دستگاه را خاموش نماييد و تمامي مواد غذايي درون يخچال را خالي كنيد كه به هنگام خاموش كردن يخچال خراب يا فاسد نشوند.
بيشتر بدانيد : خاموش بودن يخچال به مدت طولاني
هميشه يكي از اتفاقات چالش برانگيز براي افراد جابه جايي و اسباب كشي لوازم خانگي مي باشد زيرا در صورت عدم رعايت نكات ايمني ممكن است يخچال دچار خرابي و آسيب شود. نكاتي كه قبل از جابه جايي يخچال لازم است رعايت نماييد دليل اصلي اينكه مي گويند يخچال را نبايد به صورت افقي قرا دهيد اين است كه روغن موجود در موتور يخچال به داخل كندانسور وارد مي شود و با روشن  كردن يخچال ممكن است دستگاه شما آسيب جدي ببيند.
علت روشن نشدن يخچال چيست ؟گاهي اوقات ممكن است بعد از اسباب كشي به هنگام روشن كردن يخچال با مشكل روبرو شويد و يخچال شما روشن نشود اين موضوع مي تواند شما را بسيار ناراحت و نگران كند و قطعا به دنبال دليل اين مشكل خواهيد بود. يكي از اولين و رايج ترين دلايل در روشن نشدن يخچال مي تواند مشكل در تامين برق يخچال باشد و البته مي توان گفت از ساده ترين دلايل است كه در برخي مواقع به دليل سادگي آن را ناديده مي گيريد. بهتر است قبل از هر اقدامي ابتدا كابل برق، پريز برق، كنتر و فيوز برق را بررسي نماييد تا در صورت خرابي هر يك از اين سه مورد براي برطرف كردن مشكل اقدام نماييد.
چگونه موتور يخچال را خنك كنيمگاهي اوقات ممكن است در اثر جابه جايي و كشيده شدن بيش از حد كابل برق يخچال درچار قطعي و خرابي شود البته اگر سال هاست از يخچال استفاده مي كنيد احتمال فرسوده بودن و پوسيدگي آن هم وجود دارد. بهتر است پريزي كه مي خواهيد يخچال را به آن متصل كنيد با فاز متر تست نماييد و از سالم بودن آن مطمئن شويد همين طور لازم است كنتر برق و فيوز ها را چك كنيد تا مطمئن شويد فيوز نسوخته باشد. معمولا به هنگام جابه جايي يخچال اين مشكل رخ مي دهد كه يخچال روشن نشود اما بايد دقت داشته باشيد تمامي موارد ايمني را براي جابه جايي يخچال رعايت نماييد چرا كه اين دستگاه بسيار حساس بوده و در اثر بي توجهي در جابه جايي ممكن است آسيب ببيند و خسارت هاي زيادي را به بار آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.