۵ نكته آسان براي نگهداري از يخچال‌فريزر

لوازم خانگي به ويژه يخچال نياز به تعمير و نگهداري توسط افراد ويژه و خاص دارد

  • قيمت هاي نجومي يخچال و فريزر
  • نحوه تعويض كردن لاستيك دور درب يخچال
  • از برق كشيدن يخچال به مدت طولاني
  • چگونه كندانسور يخچال را تميز كنيم
  • يخچال‌هاي مجهز به فناوري كمپرسور مبدل خطي

۵ نكته آسان براي نگهداري از يخچال‌فريزر

۴ بازديد


نكات متعددي در رابطه مراقبت از فريزر‌يخچال وجود دارااست  نمايندگي يخچال پارس در مشهد ولي در شرايطي كه قرار باشد هر روز يا اين كه هر هفته فهرست بلندبالايي از نكات را به خيال بسپاريد و انجام نماييد، مسلما خسته و كلافه ميشويد. ما درين نوشته ي علمي ۵ نكته آسوده و كاربردي براي حفظ از فريزر‌ُسردخانه را به شما ميگوييم. اين نكات سهل وآسان و كاربردي به شما امداد مي‌نمايد تا علاوه بر ارتقا ارتفاع قدمت يخچال فريزر‌سردخانه، از مزاياي آن لذت ببريد.نكات متعددي در رابطه محافظت از سردخانه‌سردخانه وجود داراست ولي در شرايطي كه قرار باشد هر روز يا اين كه هر هفته فهرست بلندبالايي از نكات را به خيال و خاطر بسپاريد و ايفا فرماييد، مطلقا خسته و كلافه مي شويد.
ما درين نوشته ي علمي ۵ نكته سهل وآسان و كاربردي براي مراقبت از فريزر‌ُسردخانه را به شما مي گوييم. اين نكات سهل وآسان و كاربردي به شما امداد مي‌نمايد تا علاوه بر ارتقا ارتفاع قدمت فريزر‌سردخانه، از مزاياي آن لذت ببريد.
۱ تهيه دماي مطلوب
او‌لين و مهم ترين نكته در مراقبت از يخچال فريزر‌يخچال، گزينش دماي مطلوب با امداد ترمومتر ميباشد. رعايت اين نكته سبب ساز پيشرفت در عملكرد و منفعت‌وري يخچال فريزر مي گردد.
در لحاظ داشته باشيد كه دماي ايده‌آل براي فريزر در ميان ۲.۷ تا ۴.۴ سانتي‌گراد و براي يخچال تا -۱۸ سكو سانتي‌گراد ميباشد.
۲ آناليز درزبندي سردخانه‌يخچال فريزر
شايد نوار درزبندي لاستيكي بدور در سردخانه، بي‌اهميت به‌حيث رسد ولي به شما يقين مي دهيم همين نوار باريك نقش مهمي‌در تندرست دستگاه شما جاري ساختن مي‌نمايد.
نوار لاستيكي بدور در، سبب محفوظ ماندن هواي سرد داخل فريزر مي گردد. با سپري شد مجال ممكن ميباشد اين نوار كيفيت خويش را از دست بدهد، فرسوده يا اين كه كهنه گردد و نياز به تعمير داشته باشد. به همين ادله بهتر ميباشد هر ۶ ماه يكبار آن را تحليل نماييد.
۳ كويل‌هاي چگالنده
كويل‌هاي چگالنده به‌طور معمول در پشت سردخانه تعبيه مي شوند و به گذر زمان فرصت گرد و غبار بر روي آنها رسوب مي‌نمايد. بهتر ميباشد در مقطع‌هاي معين ۶ ماه يكبار آن را چك و پاك فرمائيد تا آلودگي بازدارنده دفع حرارت از دستگاه شما نشود.
۴ مالامال كردن سردخانه
بيشتر عموم مي پندارند سردخانه خالي كوشش بهتري دارااست، ولي برخلاف باورهاي همگاني، در شكل لبريز بودن يخچال فريزر منفعت‌وري دستگاه ارتقا مييابد.
بهتر ميباشد همواره ۸۰ درصد از فضاي داخلي يخچال را لبريز فرمائيد تا دستگاه شما بهتر عمل نمايد.
۵ اجتناب از مواد گرم
مواظب باشيد ظروف غذايي كه قرار ميباشد باطن سردخانه بگذاريد، به طور كاملً خنك گرديده باشند. قرار دادن پياله گرم باطن محيط فريزر به كمپرسور فشار متعددي مي آورد و در بلند برهه زماني منجر فساد دستگاه شما مي‌گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.