تميز كردن فضاي داخل يخچال

لوازم خانگي به ويژه يخچال نياز به تعمير و نگهداري توسط افراد ويژه و خاص دارد

  • قيمت هاي نجومي يخچال و فريزر
  • نحوه تعويض كردن لاستيك دور درب يخچال
  • از برق كشيدن يخچال به مدت طولاني
  • چگونه كندانسور يخچال را تميز كنيم
  • يخچال‌هاي مجهز به فناوري كمپرسور مبدل خطي

تميز كردن فضاي داخل يخچال

۴ بازديد


به مهر و موم لاستيكي خارج از درب سردخانه واشر گفته مي‌گردد كه در اصول و نكات اساسي نگه داري يخچال فريزر اكثر زمان ها ناديده گرفته مي شود. نمايندگي يخچال پارس در مشهد وظيفه مهم اين واشر از در ميان بردن هواي گرم باطن سردخانه است. سفارش مي‌كنيم واشر را با به كارگيري از اسپري غليظ گرديده گوگان به طور زمان‌اي منزه نمائيد. اين واشرها با سپري شد مجال ممكن ميباشد شل و ول، ضعيف و يا اين كه پاره شوند و در شكل بروز اين رخداد هواي گرم وارد سردخانه و يخچال گردد و در از في مابين رفتن گرما بازدارنده توليد خواهد كرد، در غايت مصرف انرژي يخچال فريزر شما ارتقا خواهد يافت. نكته مثبت درباره با واشر اين ميباشد كه ارزش آن نسبت به بقيه ادوات يخچال فريزر خيلي ارزان ميباشد و ردوبدل آن فعاليت معمولي‌اي ميباشد و اما نياز به علم ابتدايي براي بده بستان آن نياز ميباشد.
پاك كردن فضاي باطن فريزريكي از ديگر از نكات اساسي در نگه داري فريزر و يخچال نظافت كردن فضاي داخلي آن به طور هفتگي يا اين كه ماهانه مي باشد. اين فعاليت را ميتوانيد فقط با به كارگيري از پارچه تر گرديده با آب گرم ايفا دهيد. جهت تزكيه پلشت‌هاي جان دار روي قفسه‌ها و ديوارها مي‌توانيد از همين پارچه تر استعمال فرمائيد. در شكل به كارگيري از پاك كننده عمل تزكيه لكه‌ها چسبنده براي شما بي آلايش‌خيس گردد.
شما همينطور مي‌توانيد براي تزكيه درب و دستگيره نيز از منزه كننده‌ها معدود رايحه و رايحه نيز به كار گيري نماييد. به خواسته نگه داشتن خوراك براي زمانبر دوران و حذف عطر پيشنهاد مي‌كنيم از ظروف محفوظ هوا به كار گيري نمائيد. در حالتي كه كه بسته بندي ماده غذايي مطلوب نباشد و يا اين كه در بسته بندي آن نشتي وجود داشته باشد بهتر ميباشد پيش از اينكه آن را در يخچال فريزر ذخيره فرماييد آن را روي يك پيش دستي قرار دهيد تا مدوماً نياز به شست و رفت فريزر نداشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.