تميز كردن يخچال سايد باي سايد و فريزر : تميز كردن نوار درب يخچال ( واشر )

لوازم خانگي به ويژه يخچال نياز به تعمير و نگهداري توسط افراد ويژه و خاص دارد

  • قيمت هاي نجومي يخچال و فريزر
  • نحوه تعويض كردن لاستيك دور درب يخچال
  • از برق كشيدن يخچال به مدت طولاني
  • چگونه كندانسور يخچال را تميز كنيم
  • يخچال‌هاي مجهز به فناوري كمپرسور مبدل خطي

تميز كردن يخچال سايد باي سايد و فريزر : تميز كردن نوار درب يخچال ( واشر )

۱۰ بازديد


شايد افرادي گمان نمايند كه نظافت كردن نواد درب فريزر مثل پاك كردن بقيه قسمت‌ها ميباشد و هيچ تفاوتي در‌اين ارتباط نيست. ولي همان گونه كه در جريان مي باشيد نمايندگي يخچال پارس در مشهد نوار درب يخچال فريزر يا اين كه به عبارتي واشر عموماً از مال لاستيك ميباشد و دقت به مراقبت كيفيت اين مواد و انعطاف آن نياز به دقت دارااست.  براي استارت :
نصف واحداندازه گيري آب را با نصف واحد اندازه گيري سركه يا اين كه مواد آبژاور مخلوط فرمائيد.به آرامي با يكپارچه منزه لاستيك يا اين كه نوار درب سردخانه را پاك فرماييد.بعد از اتمام فعاليت با يك دستمال يا اين كه حوله كم آب محل را كم آب فرماييد.در پايان براي نگهداري انعطاف و كيفيت نوار ، لوسيون تن  يا اين كه روغن معدني يا اين كه ليمو را به به آرامي به درب يخچال فريزر بزنيد.نظافت كردن فريزر سايد باي سايد و يخچال : پاك كردن ديسپنسر ( خدمت نازل آب )يك كدام از غامض‌ترين بخش هاي يخچال فريزر ديسپنسر يا اين كه خدمت نازل آب آن ميباشد. ولي نگران نباشيد! عدم وضوح اين نصيب موجب ابهام در نظافت كردن آن نمي شود. با ما همپا باشيد.
طريق نظافت كردن آب چكان ديسپنسرپاك كردن آب چكان ديسپنسر يكي‌از پروسه نظافت كردن يخچال فريزر سايد باي سايد و سردخانه ميباشد. براي پاك كردن اين نصيب در صدر بهتر ميباشد بدانيد كه آب ريخته گرديده درين نصيب ممكن ميباشد به گذر زمان فرصت ساخت و ساز رسوب كند. پس پيش از هرچيز نخست رطوبت و آب مانده اين نصيب را به ارتفاع بي نقص كم آب فرماييد. اذن دهيد رسوبات باقي‌مانده دقايقي در سركه رقيق تر بخورد. با اين عمل رسوبات در سركه حل مي شود و به راحتي محل عاري از هرگونه مواد مازاد ميگردد.
 طرز تميزكردن پدال ديسپنسربراي پاك كردن پدال خدمت نزول آب يا اين كه ديسپنسر نخست ديسپنسر را قفل فرماييد. براي اينكار به بازه سه ثانيه كليد OCK  و يا اين كه LOCK CONTROL را نگه داشته و بعداز قفل شدن، پدال را پاك فرماييد. جهت شستشو و نظافت كردن اين قسمت يه خرده جوش شيرين به ياور يك و نيم ليتر آب را با هم ادغام كرده و با به كارگيري از يك دست كم آب محل را به خير پاك نماييد. در انتها هم كه با يك دستمال كم آب كل رطوبت اين قسمت را بگيريد.
پاك كردن سردخانه سايد باي سايد و يخچال : نظافت كردن موتور يخچال فريزر و يخچال فريزر
نظافت كردن موتور فريزر و يخچال فريزرجمع‌اي از پاكيزگي موتور سردخانه و بقيه متعلقات آن غافل ميگردند، غافل از آنكه دقت بدين قسمت مي تواند موجب پيشرفت در عملكرد يخچال فريزر و ارتقا ارتفاع قدمت آن خواهد شد. براي نظافت كردن موتور و متعلقات يخچال فريزر و سردخانه قطعا آن را از برق بكشيد. اين فعاليت اصولي داراست و ما شما‌را ارشادوراهنمايي مي‌كنيم.
تزكيه خنك كنندهدر يخچال فريزر‌هاي سايد باي سايد اين قسمت در پشت و تحت فريزر ذيل يك بدنه فلزي جاي‌دارد. نخست با يك فرچه، خاك خنك كننده را گرفته آنگاه با استعمال از جاروبرقي اين نصيب را به طور كامل پاك نماييد.
تزكيه حرفهپاك بودن حرفه سردخانه خير صرفا موجب بهبود تلاش سردخانه مي‌گردد بلكه در كاهش مصرف برق نيز مؤثر ميباشد. در‌صورتي‌كه به سالم سردخانه و سردخانه اهميت مي‌دهيد مسلما در هنگامي از سال به حرفه سردخانه راز بزنيد و با به كار گيري از يك فرچه از پاك بودن رشته اعتقاد و باور نتايج نماييد.
كلام پايان شايد پيش از قرائت اين مقاله گمان مي‌كرديد كه نظافت كردن فريزر سايد باي سايد و يخچال سواي هيچ اصولي پيش مي‌رود و پروسه به طور كامل بي آلايش ميباشد. مي بايست بگوييم كه هر بخش از يخچال فريزر و يخچال شما ممكن ميباشد به يك‌سري مواد حساس باشند. هريك از قطعات و نصيب‌هاي يخچال فريزر نياز به محافظت ويژه دارا‌هستند كه در‌اين مقاله كارايي كرديم به نكات پاك كردن يخچال فريزر سايد باي سايد و يخچال همدم با در لحاظ به چنگ آوردن نگهداري سالم متاع بپردازيم. سپاسگذار كه با ما هم پا بوديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.